tiistai 1. marraskuuta 2011

Blogitunnustus

Johanna muisti mua blogitunnustuksella, vaikka en olekaan aikoihin päivitellyt. Kiitos! Tunnustukseen kuuluu kertoa kahdeksan asiaa itsestään, ja laittaa sitten tunnustus eteenpäin. Eli tässä tulee:

1) Rakastan turistikrääsää. Aina kun matkustan johonkin, haluan ostaa jotakin, joka kertoo siitä paikasta. Valitettavan usein ne tavarat ovat niitä, jotka löytyvät turistimyymälän hyllystä, eivätkä ole esimerkiksi paikallista kädentaitoa.

2) Matkustaminen on kivaa, mutta niin on myös kotiin palaaminenkin.

3) Historia ja keskiaika on pop!

4) Haluaisin mennä Aasiaan norsujen orpokotiin hoitamaan vauvanorsuja.

5) Viikko sitten joku mies kysyi multa baarissa, että olenko se tyttö jostakin hollantilaisesta mainoksesta. Mmm… en?

6) Olen työskennellyt muiden muassa suodatintehtaalla, lehtimyyjänä, toimittajana ja kotiavustajana. Haluaisin joskus työskennellä esimerkiksi tiedotushommissa, norsuorpokodin ohella siis.

7) Halusin joskus työskennellä opaskoirakouluttajana. Sitten tajusin, että se työ ei ole Suomessa samanlaista kuin mitä saksalaisessa dokumentissa kerrottiin.

8) Rakastan kirjeiden saamista (ja niiden kirjoittamista vähän myös) sekä postikortteja. M-mm!




Ja sitten, blogitunnustuksen saajat! :) Soihtu lähtee eteenpäin Tiinalle, Katrille ja Inkerille!

2 kommenttia:

  1. Hei! Huomasit tän <3

    Mä olen niin samanlainen noitten matkamuistojen kanssa, Berliinistäkin metsästin avaimenperää itelleni muistoksi :D

    Voi ihanuus, norsuvauvoja! Siinä oliskin mukava työ...

    Mitä muuten kuuluu sinnepäin Hollantia???

    VastaaPoista
  2. Joo, muut vaan pyörittelee päätään kattellessaan mun krääsäkokoelmia :D Mutku!

    Kuuluu hyvää, ei voi yhtään valittaa :) Mulla on taas kaveri kylässä, ollaan kohta lähdössä kattelemaan Amsterdamia. Sitte tie veis Saksaan! Mitäs sinne?

    VastaaPoista